انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

فعالیت های انجمن حامی در سال 1400 ، همچون سال گذشته با همه گیری بیماری کویید 19، ادامه­ داشته است.

انجمن حامی بنا بر رسالت خود فعالیت هایش را در زمینه، امداد و کمک­ رسانی، آموزش، خدمات اجتماعی، روانشناسی، ترویج­ گری، توانمند­سازی و حقوقی برای جامعه پناهندگان و مهاجران در ایران پرداخته است. مراکز ما در استان­های تهران، قم، مشهد و سمنان خدمات ویژه خود را  برای زنان و کودکان جامعه آسیب­ پذیر تحت پوشش ارائه­ داده­اند.

در کنار همه فعالیت های محلی، انجمن حامی به عنوان سازمان غیر دولتی دارای مقام مشورتی سازمان ملل متحد، در اجلاس ها و نشست های منطقه ­ای و بین المللی حضوری فعال داشته است.

مرکز حامی در تهران واقع در جنت آباد  با شروع سال 1400 به فعالیت های آموزشی و  خدمات اجتماعی خود ادامه داده است. در دوران همه گیری کرونا همه مراکز حامی سعی داشته اند با بهره گیری از امکانات و منابع محدود خود به اقدامات بشر دوستانه، خدمات و امداد در راستای مبارزه با این بیماری مخصوصا در میان اقشار آسیب پذیر بپردازند. خدمات حامی در بهار 1400 در مجموع تعداد هزار  خانوار را تحت را پوشش داده است .

در کنار ارائه خدمات به دانش آموزان، خانواده ها و سایر اقشار جامعه مهاجر و پناهنده، بالغ بر 30 خانوار از جامعه آسیب پذیر تحت پوشش توانسته اند از خدمات بهداشتی استفاده نمایند.

توزیع و تهیه پک واقلام خوراکی و بهداشتی برای ۳۰خانواذ تحت پوشش
اهدا عیدی به کودکان کار شامل لوازم ورزشی و پوشاک و کفش
برگزاری مراسم های عید قربان و غیره و شروع دوره های تابستانی جذاب برای دانش آموزان از نمونه های بارز این فعالیت ها بوده اند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید