انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز حامی قم با شروع سال 1400 به فعالیت های آموزشی و  خدمات اجتماعی خود ادامه داده است. در دوران همه گیری کرونا همه مراکز حامی سعی داشته اند با بهره گیری از امکانات و منابع محدود خود به اقدامات بشر دوستانه، خدمات و امداد در راستای مبارزه با این بیماری مخصوصا در میان اقشار آسیب پذیر بپردازند.

خدمات حامی در بهار 1400 در مجموع تعداد هزار خانواده را پوشش داده است که شامل بالغ بر ص دانش آموز دختر و صد دانش آموز پسر می باشد.

در کنار ارائه خدمات به دانش آموزان، خانواده ها و سایر اقشار جامعه مهاجر و پناهنده، بالغ بر 70  نیز توانسته اند از مشاوره روانشناسی و آموزش زبان در مرکز قم بهره ببرند.

در میان جامعه پناهندگان و مهاجران قم، انجمن حامی نیز به عنوان مرکزی شناخته شده، خدمات خود را در بخش های زیر ادامه داده است:

  • برگزاری کلاس‌های تقویتی برای کودکانی که به کلاس‌های آنلاین مدارس دسترسی ندارند، یا دسترسی محدودی دارند برای همه مقاطع تحصیلی
  • کلاس‌های زبان انگلیسی  برای کودکان و بزرگسالان
  • برگزاری جلسات مشاوره روانشناسی فردی 
  • توزیع بسته‌های بهداشتی کرونا (ضدعفونی‌کننده دست و مایع دست‌شویی)

کمک‌ هزینة مشاوره روانشناسی در راستای خدمات ویژه حامی به متقاضیان ارائه شده است. خدمات انجمن حامی در قم برای عموم اقشار آسیب پذیر به خصوص جامعه پناهنده و مهاجر قابل استفاده است. در این میان زنان و کودکان اولین و مهم ترین هدف انجمن حامی در تمامی مراکز می باشند.

 

 

HAMI painting classes
HAMI painting classes

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید