انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

قدم به قدم در مسیر نیکوکاری آمدیم تا به مهر برسیم؛ فصل آغاز درس و مدرسه، فصل رویش شکوفه های دانایی و بار سفر بستن جهل… در این راه همدلی با کودکانی نمودیم که شاید نتوانند مثل بقیه مهر را شروع کنند، آنها که بخاطر محرومیت های اقتصادی و اجتماعی از هیاهوی خریدن لوازم التحریر و ماه مهر به دور افتاده اند.

.

اما با دستان یاریگر شما توانستیم آنان را به کاروان سال تحصیلی جدید ملحق کنیم و لبخند و امید را، هر چند کوچک اما با نیتی بزرگ به آنان هدیه دهیم و خورشید محبت شما آغازگر فردای روشن این کودکان باشد.

در آستانه شروع سال تحصیلی 98-99 و درراستای پویش بامهر تامهر انجمن حامی، همانند سال های گذشته با کمک شما نیکوکاران توانستیم مسئولیت اجتماعی خود را ایفا نماییم و حدود 3 هزار بسته لوازم التحریر را در میان کودکان و نوجوانان مناطق محروم آموزشی استان سیستان و بلوچستان توزیع نماییم. بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان سه مقطع دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم تهیه و در هر کدام، اقلام مورد نیاز متناسب با پایه تحصیلی تدارک دیده شده بود. ضمنا در این مسیر، از ظرفیت و توانمندی بانوان پناهنده در مراکز خیاطی حامی نیز برای دوخت ساک دستی و جامدادی استفاده گردید.

از تمامی نیکوکاران خوش قلب، همکاران صبور و همراهان انسان دوستی که در تهیه، تقسیم و پخش این هدایا حامی را یاری نمودند سپاسگزاریم و امیدواریم مهرتان پایدار و لطفتان برقرار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید