انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن
فرارو نوشت:  مقامات پاکستانی از کشته شدن ده‌ها دانش‌آموز در حمله طالبان به یک مدرسه در شمال غربی شهر پیشاور خبر دادند.
به گزارش منابع خبری، مقامات پاکستانی شمار کشته‌های حمله تروریستی افراد مسلح طالبان به مدرسه‌ای وابسته به ارتش در پیشاور به ۱۲۶ نفر از جمله ۸۴ كودك افزایش یافت.
برخی منابع اعلام کردند که یکی از افراد مسلح خود را در میان دانش آموزان منفجر کرد و باعث افزایش کشته‌های این حمله تروریستی شد.
افراد مسلح گروه طالبان پاکستان-سه شنبه 25 آذر- با حمله به مدرسه‌ای وابسته به ارتش در شهر پیشاور ۵۰۰ دانش آموز و معلم را گروگان گرفتند.
گروه طالبان پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای مسئولیت گروگانگیری در مدرسه وابسته به ارتش در پیشاور را به عهده گرفت.
برخی منابع نظامی پاکستانی نیز گفتند که شش فرد مسلح وارد این مدرسه شده و دانش آموزان و معلم‌ها را گروگان گرفتند.
در همین حال، ارتش پاکستان نیز از کشته شدن ۳ مهاجم خبر داد و تاکید کرد که یکی از این مهاجمان خود را داخل مدرسه منفجر کرد.

 به گفته منابع نظامی نبرد با مهاجمان در محل وقوع حادثه همچنان ادامه دارد. شاهدان عینی به خبرگزاری رویترز گفته اند که صدای تیراندازی سلاحهای سنگین شنیده شده و بالگردهای ارتش پاکستان در اطراف مدرسه محل درگیری در حال پرواز هستند. عکس های رویترز و اسوشیتدپرس از این حمله تروریستی را در زیر می بینید.

177802_808 177794_926 177812_102 Women mourn their relative Mohammed Ali Khan, a student who was killed during an attack by Taliban gunmen on the Army Public School, at his house in Peshawar Policemen and civilians move a soldier, who was injured during an attack by Taliban gunmen on the Army Public School, outside a hospital in Peshawar 177797_214 177803_665 177792_711 177790_104

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید