انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز جامع خدمات اجتماعی حامی مشهد برنامه های متعددی درراستای توانمندسازی زنان مهاجر و پناهنده دارد که از جمله آن می توان به فعالیت کارگاه خیاطی این مرکز اشاره کرد که میزبان تعداد بسیاری از این زنان است و انجام فعالیت های تولیدی در این مرکز، گامی درراستای بهبود معیشت این گروه در جامعه میزبان می باشد.

کارگاه خیاطی حامی تاکنون به تولید محصولاتی چون فرم لباس مدرسه برای دانش آموزان مناطق سیل زده استان لرستان، جامدادی برای کمپین بامهر تامهر و ساک های دوستدار محیط زیست اقدام نموده است. این مرکز در جدیدترین فعالیت خود همت به تهیه ساک های دستی فانتزی و کم حجم نموده است و امیدوار است تا با توزیع این محصولات، بتواند یادبودهایی از هنر بانوان پناهنده را به مخاطبان ملی و بین المللی ارایه نماید.

شما هم می توانید با تماس با شماره 2733985 -0513 و یا مراجعه به مرکز خدمات جامع اجتماعی حامی مشهد به نشانی مشهد، بلوار طبرسی، مجلسی 2، پلاک 21 ، این محصولات را تهیه نمایید.

1 دیدگاه دربارهٔ «دوخت ساکهای دستی توسط زنان پناهنده حامی مشهد»

  1. سلام من دختری سی ساله هستم. پدرم من و مادرم و همراه برادر هشت ساله ام از خانه بیرون کرده یک ماه. داریم با بدبختی زندگی میکنیم من تجربه کار خارج خانه را ندارم به هرجاهم اعتماد ندارم میخواهم کاربلد بگیرم و کار کنم تاخرج خانواده ام را بدهم خواهش میکنم کمکم کنید . تا کارکنم و چطوری باید وازکجاشروع کنم.

    masomejahani1368@gmail.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید