انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز توانمندسازی حامی در ایام کرونا همچنان به عنوان نهادی مدنی، مسئولانه در متعهد درصحنه حضور دارد. سال1398 یا چالش‌های زیادی برای ایران همراه بود. سیل، تحریم، حوادث تروریستی و در پایان شیوع کرونا، همه و همه فرصت‌هایی را برای ایران و ساکنینش پدید آوردند که در کنار هم بودن و مهربانی را درکنار یکدیگر تجربه کنند. حامی هم در روزهای سختی که گذشت، طعم شیرین این همدلی‌ها را چشید و تلاش نمود تا به‌سهم خود، گامی درجهت خدمت به گروه‌های درمعرض آسیب از شرایط بوجود آمده کویید 19 با همراهی همراهانش بردارد.

مراکز خدمات جامع اجتماعی حامی در ایام کرونا ، با تهیه ماسک و پوشش پزشکی برای کادر درمان، از پیش از عید تا کنون به فعالیت خود ادامه داده‌اند. مرکز کارآفرینی بانوان حامی در مشهد، از هفته‌های ابتدایی اسفندماه تا کنون، با تولید روزانه بیش از 680 هزار ماسک و حدود 300 پوشش مخصوص کادر درمانی، توانسته با افزایش ظرفیت‌های لوازم بهداشتی و پزشکی، بخشی‌از نیاز کشور را در مبارزه با کرونا، تامین نماید.

تولید ماسک حامی

مرکز کارآفرینی حامی در مشهد، که نزدیک به دو سال از فعالیتش می‌گذرد، درجهت ایجاد کارآفرینی برای بانوان پناهنده استان خراسان رضوی تاسیس کردید و استقبال زنان پناهنده از فعالیت در این کارگاه، موجب توجه استانداری خراسان رضوی، شورای شهر این استان و حتی نهادهای بین‌المللی فعال در حوزه پناهندگان گردیده‌است. دوخت ساک‌های دستی دوست‌دار طبیعت، انجام سفارشات همایشی نهادهای دولتی، و همچنین تهیه یونیفرم برای دانش‌آموزان دختر سیل ای

تولید ماسک

ران در سال گذشته، بخشی از فعالیت‌هایی است که این بانوان در مرکز کارآفرینی مشهد انجام داده‌اند.

خواهران پناهنده حامی در ایام کرونا به‌همراه همکاران ایرانی خود در این روزها، به‌بهترین شکل روایت همدلی و وحدت و کمک به انسانیت هستند و این حرکت اجتماعی بی‌وقفه، مستمر و نوع‌دوستانه، همواره درخاطر تاریخ خواهد ماند و خوشحالیم که در مراکز حامی، شاهد چنین شور و اشتیاق‌های تحسین‌برانگیزی هستیم.

تولید ماسک حامی

1 دیدگاه دربارهٔ «فعالیت مرکز توانمندسازی حامی در ایام کرونا»

  1. بازتاب: روز جهانی زنان (8 مارس) - مناسبت ها روز جهانی زنان (8 مارس)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید