انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

انجمن حامی در راستای اهداف آموزشی و تربیتی خود ، فعالیت های گسترده ای را در سطح مراکز خود داشته است. این فعالیت ها که بر اصول توانمند سازی جامعه پناهندگان و مهاجرین صورت می پذیرد، ابعاد مختلف آموزشی و فرهنگی و کمک های بشر دوستانه را نیز شامل می شود.

مروری بر عمده ترین فعالیت های اخیر:

حضور صميمانه بنيانگذار و مؤسس بنياد پير هرات در مركز حامي مشهد .

عبدالله باركزي و ساير اعضاي هيات مديره بنياد پير هرات در هفته گذشته از مركز حامي در مشهد بازديد، کردند. اعضای این هیات ، ضمن آشنايي با فعاليت هاي درون مرزي و برون مرزي انجمن حامی ، در خصوص توسعه همكاريهاي مشترك در ايران و افغانستان ، نیز گفتگو كردند . 

️    

برگزاری کارگاه آموزشی «فرزند پروری مثبت » 

این کارگاه که با با موضوع روش های صحیح تربیت و تنبیه کودکان  برای مادران در جامعه محلی با همکاری  انجمن خیریه امام جواد (ع) در منطقه قرقی مشهد برگزار شده بود ، توانست تا ارتباط موثری را میان مادران شبکه محلی و مربیان کارگاه برقرار کند . لازم به توجه است که منطقه قرقی از مناطق حاشیه نشین شهر مشهد می باشد که برگزاری این کارگاه و تجربه آن نشان داد که   توجه و مداخلات اجتماعی فراوان از سوی سازمان های غیر دولتی را در این منطقه و سایر مناطق حاشیه نشین می طلبد.  

فراخوان کمک های مردمی برای سیل

انجمن حامی در راستای امور بشر دوستانه و پاسخ به مواقع بحران، بعد از سیل سیستان و بلوچستان ، نسبت به اعلام فراخوان برای جمع آوری کمک اقدام کرد. مردم انسان دوست تهران نیز با تقدیم هدایای خود ،انجن حامی را در این راستا یاری رساندند. اقلام اهدایی مردم نیز پس از بررسی و دسته بندی به مناطق سیل زده ارسال شد.

1 دیدگاه دربارهٔ «مروری بر فعالیت های اخیر انجمن حامی»

  1. فیروزمحمدی

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وارجمندبنده فیروز محمدی باشنده یی ولسوالی انجیل ولایت هرات بنده در شهرک صنعتی شمس آبادوآبادوحسن آباد فشافویه قم دریک کارخانه سنگبری کار میکردم صاحب کارم جوابم کرده و مبلغ چهارمیلیون و سیصد تومان ازآن طلب داشتم نداده شماره یی تماسم ۰۹۱۹۹۶۲۲۰۱۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید