انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

به گزارش اداره اتباع، سامانه اینترنتی دریافت تاریخ نوبت و مراجعه به مرکز اداری آمایش آغاز به کار نمود. این سامانه از تاریخ 6 خرداد آغاز فعال شده و در تاریخ بیست تیر ماه جاری نیز غیر فعال خواهد شد.

بررسی های آماری حاکی از شرکت اکثریت مخاطبین در سامانه نوبت دهی است که به منظور تکریم فزونتر پناهندگان ،کاهش حجم مراجعات اداری و تنظیم زمان مراجعه در جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جوئی در هزینه های پناهندگان جمعی طراحی شده است .لیکن نظر به اینکه بخشی از جمعیت پناهندگان افغانی در استانهای خراسان رضوی-خراسان جنوبی-کرمان-یزد-سمنان-گلستان-فارس-بوشهر-اصفهان-مرکزی-قزوین- قم و تهران تا تاریخ اطلاعیه در سامانه ثبت نام ننموده اند لذا تاریخ مراجعه به سامانه برای یک نوبت و تا ساعت 24 روز 31 تیر ماه تمدید می گردد.

بدینوسیله به اطلاع آندسته از پناهندگان جمعی افغانستانی دارنده کارت آمایش 8 که تا کنون به هر دلیل در سامانه ثبت نام ننموده اند می رساند که با توجه به دسترسی سریع و ساده به سامانه از طریق رایانه های شخصی متصل به اینترنت و یا مراجعه کافی نتها لازم است در اسرع وقت و تا قبل از 31 تیر ماه به سامانه مراجعه و ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از تاریخ مزبور سامانه مسدود و تمدید مدارک آمایش صرفاً پس از اثبات و احراز دلایل عدم ثبت نام،صرف هزینه های مربوطه ، طی مراحل اداری متعدد و در مهلت زمانی محدود احتمالی ممکن خواهد بود.همچنین نظر به انقضاء مدارک آمایش 8 از مهر سال 92 پناهندگان جمعی که در مهلت مقرر ثبت نام ننمایند باید توجه داشته باشند که مشمول قوانین و مقررات مربوط به اتباع خارجی غیر قانونی خواهند بود. ضمناً معدودی از پناهندگان جمعی که علیرغم مراجعه به سامانه به دلیل نرم افزاری موفق به ثبت نام نشده‏اند می باید برای تعیین تکلیف تا 31 تیر ماه به دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان محل سکونت مراجعه نمایند.

منبع: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی

نشانی سامانه اینترنتی برای دریافت نوبت:

WWW. samandehi-nobat.ir

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید