انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور اطلاعیه ای را مبنی بر تمدید گذرنامه های خانواری اتباع افغان صادر کرده است.

متن اطلاعیه :

به اطلاع اتباع کشور افغانستان دارنده گذرنامه خانواری می رساند:

 دارندگان گذرنامه خانواری مشمول طرح بایستی از تاریخ 20/3/93 ضمن مراجعه حضوری به دفاتر کفالت شهر محل سکونت خود اقدام به ثبت نام در سامانه و اخذ نوبت بنمایند(هزینه ثبت نام 25000 ریال)

پس از ثبت نام و تعیین نوبت سر موعد مقرر به دفتر قبلی (که در مراحل قبلی اقدام به تشکیل پرونده و اخذ روادید نموده اند) جهت تمدید مجدد روادید و اخذ کارت به مدت شش ماه مراجعه شود.

در این مرحله مجددا اقامت مشمولین طرح بمدت شش ماه و بصورت موقت مورد تمدید قرار خواهد گرفت، این تمدید اقامت بنا به تصمیم مقامات عالی نظام و در راستای مساعدت مجدد به مشمولین طرح برای تهیه مقدمات بازگشت دائم به کشور خود صورت می گیرد.

زمان ثبت نام مشمولین طرح از تاریخ 20/3/93 به مدت 10 روز خواهد بود و این مدت قابل تمدید نخواهد بود، لذا اکیداً توصیه می شود تا مشمولین طرح از این فرصت استفاده کرده و اقدام به ثبت نام و مراجعه حضوری به دفاتر برای قانونی نمودن اقامت خود در کشور بنمایند.

مشمولین طرح که در نوبت قبلی بنا به دلایلی موفق به ثبت نام و تمدید روادید نشده اند و در حال حاضر دارای غیبت می باشند می توانند به دفاتر کفالت جهت ثبت نام و تعیین تکلیف و نهایتاً تمدید روادید برابر قوانین اقدام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید