انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

جلسه بازآموزی آموزشگران سه مرکز آموزش پایه انجمن حامی در تهران، در روز پنجشنبه مورخ 91.9.30 در دفتر مرکزی انجمن برگزار شد. در این جلسه خانم قلیچ خانی، ناظر و هماهنگ کننده آموزشی انجمن نکات آموزشی، روش های تدریس نوین و مشکلات آموزشی معلمین که در جلسات بازبینی هفتگی از کلاسهای سه مرکز کن، شورآباد 1و 2 بدست آمده بود را با شرکت کنندگان در جلسه در میان گذاشتند.

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه که از سلسله دوره های ماهانه ضمن خدمت انجمن برای تقویت کادر آموزشی و به روزرسانی روشهای آموزشی مورد استفاده در مراکز تحت پوشش می باشد ؛ می توان به روشهای افزایش اعتماد به نفس و مشارکت دانش آموزان در برنامه ها، خلاقیت در آموزش، استفاده از واژگان و عبارت های مثبت و نیروبخش، تاکید بر آموزش نظم به کودکان در مدرسه، درست نویسی کودک، روشهای نوین آموزش ضرب و روخوانی قرآن و … اشاره کرد.

کلیه مراکز آموزشی تحت پوشش انجمن حامی تحت نظارت متمرکز آموزشی و رعایت الگوهای موثر رفتاری است و مربیان و معلمین مراکز آموزشی پس از طی دوره های مقدماتی که در تابستان گذشته برگزار گردیده بود، دوره های ضمن خدمت مربوط به افزایش مهارت های روش تدریس متناسب با آخرین تغییرات ایجاد شده در کتب درسی را نیز فرا میگیرند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید