انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

«محمد میر نورزه‌ای» جوان افغانستانی مدال برنز رنکینگ کشوری ایران در مسابقات بیلیارد را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، دومین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر زیر 21 سال  ایران از شانزدهم مرداد به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این رقابت‌ها «محمد میر نورزه‌ای» تبعه کشور افغانستان که با حمایت اداره کل امور اتباع و و مهاجرین خارجی در قالب تیم قزوین در این رقابت‌ها حاضر شده بود توانست در اولین حضور در مسابقات ملی عنوان مقام سوم را کسب نماید.

این رقابت‌ها که با حضور پر شور 78 بازیکن از سراسر کشور به میزبانی هیأت استان  آذربایجان غربی به مناسبت  میلاد با سعادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی اداره اتباع و امور استانداری قزوین نوشت، بازیکن افغانستانی توانست با غلبه بر رقیبان و تنها با یک شکست به قهرمان رقابت‌ها به مدل برنز مسابقات دست یابد و علاوه بر آن به عنوان بازیکن اخلاق این رقابت‌ها نیز شناخته شود.

وی پس از کسب این عنوان در دیدار با «بهمن عشایری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین ضمن تقدیر از زحمات مجموعه اداره کل به بیان سطح رقابت‌ها پرداخت.

در پایان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین ضمن تمجید از تلاش های «محمد میر نورزه ای» به وی جوایزی اهدا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید