انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز آموزشی حامی در مشهد با توجه به ایام فراغت دانش آموزان این مرکز و با هدف توانمندسازی و مهارت آموزی به کودکان پناهنده و مهاجر تحت پوشش این مرکز، اقدام به برگزاری کلاس های تابستانی رایگان در رشته های آموزش زبان انگلیسی، ریاضی تقویتی، قرآن و کلاس های جهشی پایه دوم و سوم ویژه دانش آموزان دارای کِبَر سن، برای دختران و پسران مرکز طی سه ماه تابستان نموده است.

3

با توجه به بُعد مسافت و اشتغال برخی دانش آموزان به کارهای موقت در ایام تابستان، همه دانش آموزان امکان استفاده از این کلاس های مهارت آموزی را نداشته و 30 نفر در این کلاس ها شرکت کردند.

2

با توجه به اینکه تقویت و رشد خانواده های تحت پوش انجمن حامی همواره از اهداف اصلی انجمن بوده است، مرکز جامع خدمات اجتماعی حامی در مشهد در جهت تقویت مهارت های والدین دانش آموزان، با برگزاری کارگاه های آموزشی تقویت خانواده سالم برای زوج های جوان  و کلاس های مهارت زندگی برای مادران  و  همچنین ارائه خدمات مشاوره روانشناسی ، مددکاری ، مشاوره حقوقی برای خانواده های مهاجر در ایام تابستان پاسخگو نیازهای مهاجرین در این حوزه می باشد.

مرکز جامع خدمات اجتماعی مشهد آمادگی ارائه خدمات به مهاجران و پناهندگان مقیم این شهر به ویژه زنان را دارد و این افراد می توانند با مراجعه و ثبت نام در این مرکز از خدمات مشاوره فردی، خانوادگی و کارگاه های آموزشی استفاده نمایند.

4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید