انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مراکز آموزش پایه برای کودکان بازمانده از تحصیل مهاجر افغان که از سال 1387 در منطقه باقر شهر و شور آباد تهران که از جمله مناطق پر جمعیت و مهاجر نشین شهر تهران محسوب می شود ؛ با همکاری و پشتیبانی صندوق کودکان ملل متحد و دیگر حامیان مالی و معنوی آغاز به فعالیت نموده است ؛ همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در دومین هفته مهر ماه سال جاری با حضور خانواده دانش آموزان بازگشایی شد

این مراکز در نوبت دوم مدارس سید احمد خمینی و یاران مهدی که از استانداردهای قابل قبول آموزشی در منطقه برخوردار هستند ؛ برگزار می شود که در سال جاری جدید به دلیل افزایش مشکلات اقتصادی در خانواده مهاجرین و نیز افزایش شهریه ثبت نام در مدارس دولتی با افزایش مراجعین قابل توجهی برای ثبت نام روبرو بوده است که ناگزیر اقدام به افزایش کلاسهای آموزشی و جذب بیشتر دانش آموز به نسبت سال گذشته نمودیم.

تعداد دانش آموزان دو مرکز آموزش پایه حامی در منطقه شور آباد ، در سال تحصیلی جاری ، مجموعاً  708دانش آموز در مقطع اول تا ششم ابتدائی است، که از این تعداد 361 نفر دختر و  347نفر پسر می باشند.

شایان ذکر است کلاسهای نهصت سواد آموزی برای زنان و نیز دختران بزرگسال در هفته اول آبان ماه آغاز به فعالیت خواهد نمود .

2 دیدگاه دربارهٔ «بازگشائی مراکز آموزش پایه حامی در منطقه شور آباد تهران»

  1. سلام درخواست کمک داشتم ازشماحامیان عزیز.بنده حقیردانشجومهندسی معماری دانشگاه قم هستم ازبچگیم تاحالایه سال هم بدون دقدقه ی مالی نبوده که درس نخونده باشم ولی شکربازبه اینجارسیدم امیدوارم کمک کنین تاحداقل این چندسال باقی مونده ازتحصیلاتم روراحتتر درس بخونم غیرخودم خواهرمم دانشجوهست عاجزانه درخواست کمک ازتون دارم باتشکر

    1. زینب عزیز، امیدواریم که همواره در مراحل تحصیل خود موفق باشید، متاسفانه انجمن به علت کمبود امکانات مادی و مالی امکان ارائه کمک های مالی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید