انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

طرح تقويت خانواده سالم و پيشگيري از خشونت هاي خانگي در جامعه پناهندگان افغان مقيم استان های کرمان و قم اجرا می شود.

به دنبال برگزاري موفقيت آميز دوره هاي تقويت خانواده سالم و پيشگيري از خشونت هاي خانگي در جامعه پناهندگان افغان مقيم استان هاي تهران و خراسان رضوي در سالهاي 1392 و  1391و استقبال گسترده جامعه پناهندگان از يک سو و تاثيرات ناشي از برگزاري دوره هاي آموزشي و ورود تسهيلگران محلي به جامعه هدف از سوی دیگر، تصميم گرفته شد تا نسبت به توسعه اين فرآيند آموزشي و گسترش تاثيرات اجتماعي آن در ساير نقاط و استان هاي مهاجر نشين کشور اقدام شود.

 بدین ترتیب مقرر شد اين طرح در استان هاي کرمان و قم که جمعيت متنابهي از پناهندگان افغان را در خود جاي داده است؛ برگزار گردد.

در طرح ارتقای سلامت خانواده و پیشگیری از خشونت های خانگی، 100 جوان پناهنده افغان به عنوان تسهیلگر اجتماعی محلی آموزش  دیدند که از وظایف مهم آنها ورود به جامعه محلی و ترویج مفاهیم و ارتقای فرهنگ تعامل مثبت در جامعه پناهندگان افغان در شهرهای تهران و مشهد بوده است.

لازم به ذکر است همکاران حامی در اجرای این طرح کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و اداره اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور می باشند.

3 دیدگاه دربارهٔ «این بار در قم و کرمان؛ طرح «تقويت خانواده سالم و پيشگيري از خشونت هاي خانگي»»

  1. سجاد افضلی

    از زحمات شما بسیار تشکر به عمل می اورم
    کلاس های بسیار جذاب و جالبی هستند این کلاس های طرح پیشگیری از خشونت خانگی

    1. از شما ممنونیم آقای افضلی.
      همراهی دوستانی مانند شما حامی را به ادامه راه با عزمی جدی تر تشویق می کند.
      پایدار باشید.

  2. فایزه حسنی

    سلام.تشکرمیکنم اززحمت های خانم اشرفی وهمچنین خانم مژگان عطار عزیز و…استادای دوست داشتنی وگرانقدری مانند خانم گرامی زاده گان . دوره خیلی عالییه بود امیدوارم فاز دومش هم اجرا بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید