انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

 

در ماه بهمن امتحانات دوره مقدماتی الف و ب برای دانش آموزان در این مرکز برگزار گردید. همچنین وسایل کمک آموزشی با هماهنگی معلمین و مدرسه، در جهت افزایش مشارکت گروهی در یادگیری و تعامل بیشتر دانش آموزان با یکدیگر،  در کلاس ها و راهروها نصب شد.

در ادامه فعالیت های جانبی صورت گرفته در این مرکز، شعر سرود “دنیای ما قشنگ است” به تمامی دانش آموزان آموخته شد و در کلاس ها به همراه معلمین خود به تمرین پرداختند و همینطورکلیپی از فعالیت های انجام شده و محل زندگی و کار کودکان توسط مرکز تهیه گردید.

همچنین این مرکز مراسمی با حضور چند تن از مسئولین و خیرین شهر برگزار کرد که در این مراسم ضمن معرفی مرکز و فعالیت های آن به مهمانان، دانش آموزان به اجرای سرود پرداختند.

در ادامه حاج آقا اللهی مدیریت خیریه عالمی ،  برای حضار سخنرانی نمودن د و یادآور وظیفه ی انسانی و مسئولیت دینی و اجتماعی هر یک از ما در قبال این کودکان پرداختند.

با توجه به اشتیاق کودکان به ورزش و کارهای گروهی و همچنین با توجه به محیط های کار و زندگی برخی دانش آموزان بازی های گروهی و ورزش به عنوان فعالیت های نشاط بخش بسیار مفید می باشد. به همین جهت برای افزایش انگیزه و تشویق دانش آموزان بین کلاس های پسران مسابقه والیبال برگزار شد.

همچنین لیستی از دانش آموزانی که دچار مشکلات جسمی قابل رویت می باشند تهیه شده و با صحبت با انجمن خیرین سلامت استان سمنان، قرار بر همکاری و معرفی دانش آموزان به این موسسه برای معاینه و ویزیت رایگان گردید.

در همین راستا نیز جلسه  مشاوره روان شناختی و بهداشتی مادران و دانش آموزان با موضوع روش های صحیح تربیتی و راهکارهای حفظ عزت نفس کودکان برگزار گشت.

 

1234513127 8 9 10 11

 

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید