انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

ماه مهر با همه‌ی تلاش‌ها و هیجان‌های مختص به خودش به پایان رسید. در این ماه در همه‌ی مدارس و مراکز آموزشی تب و تابی در جریان است. مراکز آموزشی حامی در تهران، مشهد و سمنان هم از این حال و هوا مستثنی نبودند. در ابتدای این ماه لباس‌های فرم مدرسه و کتاب‌های درسی بین بچه‌ها توزیع شد.

در روزهای بعد اعضاء پایگاه سلامت جنت آباد جنوبی تهران در مرکز حامی جنت آباد حاضر شدند و در کنار کنترل قد و وزن و سلامت موی بچه‌ها، نکات بهداشتی اولیه در رابطه با بهداشت فردی را به دانش آموزان این مرکز آموزش دادند.

همچنین به مناسبت هفته سلامت جمعی از پزشکان خانه بهداشت در مرکز جنت آباد حاضر شده و با مسئولین این مرکز در رابطه با برنامه‌ریزی امور بهداشتی دانش آموزان کردند. بخش خوشمزه این برنامه تغذیه سلامتی بود که به منظور ترویج تغذیه سالم به همراه قرص آهن بین بچه‌ها پخش شد.

در کنار این فعالیت‌های عام برای تمامی دانش آموزان، برای دانش آموزانی که دچار اختلال یادگیری هستند هم برنامه‌ها و کلاس‌هایی در نظر گرفته شد. این دانش آموزان در محیطی که مناسب با آموزش‌های خاص آنان است با کمک مربیان آموزش دیده در این زمینه، دروس مربوط به پایه خود را فرا می‌گیرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید