انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

 

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد، اما تو که دستت به زمین میرسد بلندم کن

اگر مهربانی تقسیم شود و از هر طیفی، انسانیت و کمک به نیازمندان را ملاک قرار دهیم قطعا پروردگار یکتا سلامتی و محبت دل را به ما هدیه خواهد کرد. انجمن حامی هر ساله میزبان ضیافتی است که میهمانان آن برکت و رحمت را برای سفره ی افطارمان به ارمغان می آورند. امسال نیز به رسم احترام و تکریم عزیزانی که یار و همراه همیشگی ما بوده اند، در روز چهارشنبه سوم مردادماه همزمان با پانزدهم رمضان 1434 در محل انجمن حامی مشهد مراسمی کوچک برگزار کردیم که گرمابخش محفل ما حضور میهمانانی از اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد،کنسولگری جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد، دفتر صلیب سرخ ، معاونت دفتر فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهرداری مشهد، خیریه های محترم، خانه هنر افغانستان و نیکوکاران و دوستان عزیزمان بود.

در این شب ضیافت، مجری برنامه با دکلمه ای زیبا لحظات دلپذیری را برای میهمانان خلق کردند و پس از اقامه ی اذان و صرف افطار، قطعه ای موسیقی توسط گروه هنری صبا اجرا شد و بعد از آن مدیریت انجمن سرکار خانم اشرفی ضمن خوشامدگویی و آرزوی قبولی طاعات، شرح مختصری از عملکرد انجمن حامی در یک سال گذشته و روند پیشرفت فعالیت ها را بیان کردند و این گزارش به صورت مکتوب نیز در اختیار عزیزان قرار گرفت. ایشان همچنین با اشاره به مشکلات انجمن و رشد سالانه ی جمعیت کودکان بازمانده از تحصیل ، توجه به تحصیل آنها به ویژه قشر کودکان کار با نیازهای خاص ، بر ضرورت توجه خیرین و نهادها بر اولویت تامین مکان مناسب با فضایی بهتر تاکید کردند. این مراسم تا ساعت 10:30 دقیقه شب ادامه یافت.

در پایان از تمامی سازمان ها، نهادها،NGO ها و خیرین عزیزی که با حضورشان امیدبخش فعالیت های بشردوستانه ما بوده اند قدردانی می کنیم و از خداوند متعال برای آنها سلامتی و شادی را آرزومندیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید