انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

شهرزادان کوچک مهاجر و داستان نويسان افغانستانی در کنار قصه گوها و داستان نويسان برتر ایران به خواندن داستان و اجرای قصه‌های خود می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حامی، همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان استان قم در اولین هفته اسفند ماه، محفلی نیز تحت عنوان « آی قصه» ویژه کودک و نوجوان در مجتمع ناشران این استان برگزار گردید.

«شهرزادان کوچک مهاجر» (داستان‎نویسان کودک و نوجوان کانون ادبی کلمه) که مدتی است در کلاس های داستان نویسی که با همکاری انجمن کلمه برگزار می گردد تمرین داستان خوانی و داستان نویسی می کنند، همراه با آموزگاران مرکز حامی در قم در ویژه‎ برنامه‎ی «آی قصه» حضور یافتند، داستان خواندند و داستان شنیدند.

در این محفل که به همت انجمن داستان جمعه و کانون ادبی کلمه در حال برگزاری است شهرزادان کوچک مهاجر از مرکز آموزش پایه انجمن حامی در قم و داستان نويسان افغانستانی در کنار قصه گوها و داستان نويسان برتر ایران به خوانش داستان و اجرای قصه های خود می پردازند.

زهره عارفی داستان نويس و مسئول انجمن داستانی داستان جمعه هدف از برگزاری این محفل را ترغيب کودکان و نوجوانان هر دو ملت ایران و افغانستان به مطالعه و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: خوشحالم بگویم این حضور و مشارکت با استقبال خوبی نیز از سوی کودکان و نوجوانان ایرانی و افغانستانی مواجه شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید