انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

نمايندگان كميساريای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد روز یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ از مركز جامع خدمات اجتماعی برای پناهندگان افغانستانی انجمن حامی در قم بازديد كردند. در اين جلسه ابتدا سركار خانم اشرفی گزارشی از نحوه‌ی تشكيل مرکز جامع قم ارائه دادند و شرحی از خدماتی که مرکز در اختیار جامعه‌ی پناهندگان و مهاجرین قرار می‌دهد دادند.

پس از ايشان خانم غلامی به تشريح پروژه‌های تصویب‌شده پرداختند و آمار افراد و جوامع محلی كه در اجرای طرح تحت آموزش قرار گرفته‌اند را در اختیار بازدیدکنندگان گذاشتند.

photo_2017-05-31_11-17-48

در حاشيه‌ی اين ديدار بازديدكنندگان از كارگاه آموزش حقوق خانواده بازديد كردند. در كارگاه آموزشی حقوق خانواده موضوع حقوق زوجين در عقد نكاح و شروط ضمن عقد، مطابق با قوانين موضوعه‌ی ايران، افغانستان و قانون احوال شخصيه‌ی شيعيان توسط دكتر همتی، حقوقدان و مدرس جامعه‌ی المصطفی تشريح و آموزش داده میشود. در اين كارگاه زنان جوان و دختران دانشجو شركت كردند.

photo_2017-05-31_11-19-29

كارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع ارتباط مؤثر و مهارت نه گفتن، ويژه‌ی نوجوانان، نیز روز یک‌شنبه ۷خرداد در انجمن حامی قم برگزار شد. در اين كارگاه  آقای عبداللهی مشاور و مدرس مركز جامع حامی قم با اجرای ورزش و تمرين، نحوه‌ی تقويت مهارت‌های نوجوانان را آموزش داد.

photo_2017-06-06_13-45-07

نمايندگان كميساريای عالي پناهندگان از اين كارگاه نيز بازديد كرده و با جمعی از نوجوانان به گفتگو پرداختند.

كارگاه آموزشی بهداشت خانواده نيز روز یک‌شنبه ويژه‌ی خانواده‌های اتباع و مهاجر قم با تدريس خانم محمدی كارشناس ارشد مامایی برگزار شد. ميهمانان مركز جامع خدمات قم از اين كارگاه آموزشی نيز بازديد و با مدرس كارگاه در خصوص الويت‌های آموزش بهداشت و نياز جامعه‌ی مخاطب گفتگو كردند.

جلسه‌ی مشاوره‌ی روانشناسی مركز جامع نيز همانند گذشته، روز یک‌شنبه در انجمن حامی قم داير است.

همچنين تعداد ٣٠ بن كارت رفاه بين خانواده‌های اتباع توزيع شد.

photo_2017-06-06_13-44-34

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید