انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

اعضای صلیب سرخ جهانی و مسئولان منطقه ای این نهاد بین المللی میهمان دفتر حامی در مشهد بودند.

29 اردیبشهت جمعی از اعضای صلیب سرخ جهانی و مسئولان منطقه ای این نهاد، به دفتر حامی در مشهد رفتند و با مدیران دفتر به گفتگو نشستند.

  این نشست که به منظور آشنایی با فعالیت های حامی انجام شد، خانم آن مولر نماینده امورجستجو، خانم ورونیکا مسئول خدمات درمانی و  دانیل بویی برتون نماینده امور همکاری از دفتر ژنو ، همچنین آقای مسعود خاکی از مسئولان منطقه ای صلیب سرخ و خانم حاج پورقنبر از بخش بین الملل هلال احمر ایران حضور داشتند.

در این جلسه شرح کاملی از فعالیت های حامی در زمینه ی آموزش کودکان و زنان پناهنده ارائه شد. و در ادامه میهمانان از مرکز آموزشی حامی دیدار کردند.

از نکات قابل توجه برای میهمانان آموزش کامل کودکان بر اساس استانداردهای آموزشی کشور ایران، فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان، خدمات مددکاری و پزشکی به دانش آموزان و خانواده های آنها بود.

کارگاه های آموزشی برگزار شده با عناوین (( پیشگیری از خشونت خانگی در جامعه مهاجرین )) و (( آموزش های قبل از ازدواج )) با توضیح نتایج حاصل شده و پیامدهای مثبت آن از  دیگر موضوعات مورد گفتگو بود.

در ادامه ی نشست بر نیاز کودکان بازمانده از تحصیل به یادگیری، تقاضای بسیار برای ثبت نام و محدود بودن فضای آموزشی در مرکز مشهد تاکید فراوان شد.

 

                                                                                                                                                           

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید