انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

در روزسه شنبه 17 بهمن ماه مرکز مشهد انجمن حامی میزبان جمعی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استان و سایر همکاران ایشان بود که از نزدیک روند فعالیت های آموزشی و فوق برنامه مرکز آموزش پایه انجمن در مشهد را مورد بررسی قرار دادند . این بازدید همچنین فرصتی بود تا همکاران انجمن از نزدیک در خصوص پیشرفت های صورت گرفته و تاثیر آموزش بر بهبود وضعیت کودکان تحت پوشش و نیز موانع فراروی برای ارائه خدمات بیشتر به پناهندگان و مهاجرین مقیم استان گفتگو کردند.

در پایان ابراز امید واری شد تا با توجه به حساسیت بالا نسبت به آموزش کودکان مهاجر در ایران ، این کودکان نیز درکنار60.000 کودک مهاجری که در مدارس رسمی استان خراسان رضوی مشغول به تحصیل هستند ؛ امکان دسترسی به حداکثر خدمات آموزشی در ایران را یافته تا بهنگام بازگشت به کشورشان بتوانند نقش تاثیر گذاری را پیشرفت کشورشان داشته باشند .

مرکز مشهد، یکی از 4 مرکز آموزشی پایه انجمن حامی است که در سال تحصیلی جاری 92-1391 بیش از 450 کودک و زن مهاجر افغان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

لازم به ذکر است که در طی 5 سال از شروع به فعالیت مراکز آموزش پایه انجمن حامی بیش از 5000 نفر از خدمات آموزشی-حمایتی این انجمن در تهران و مشهد بهره مند شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید