انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز حامی جنت‌آباد٬ در مرداد ماه امسال٬ میزبان گروهی از دانشجویان هنگ‌کنگی بودند که برای بازدید به ایران آمده بودند.photo_2018-08-12_19-59-43

 

این گروه از دانشجویان دررشته‌های متفاوت به عنوان بخشی از برنامه چشم‌انداز شرقی تبادل برای دانشجویان دانشگاه در سراسر جهان٬ به ایران سفر کردند تا با تاریخ، میراث باستانی و معاصر، فرهنگ، مذهب، هنر و جامعه ایران آشنا شوند. هدف اصلی آن‌ها از بازدید از مرکز آموزشی انجمن حامی٬ آشنایی بیشتر با فعالیت های مدنی در زمینه پناهندگان و مهاجران در ایران بود.

در این بازدید که با معرفی کوتاهی از انجمن حامی و فعالیت‌هایش، پیشینه ورود افغان‌ها به ایران، شباهت‌های تاریخی، زبانی و مذهبی و همچنین خدمات ارائه شده به پناهندگان و پناهجویان در طول بیش از چهار دهه در ایران، همراه بود٬دانشجویان از مدرسه تابستانی و نمایشگاه سازه های دستی دانش آموزان مرکز حامی بازدید کردند. همچنین با دانش آموزان مدرسه به گفتگوی مختصری پرداختند وبا همدیگردرباره اسامی و کشورهایشان گپ و گفتی داشتند.

در انتهای این دیدار صمیمانه که با استقبال دانشجویان هنگ کنگی و دانش آموزان مدرسه حامی همراه بود٬ دانشجویان کادوهایی را به رسم یادبود به دانش آموزان مدرسه تابستانه حامی هدیه دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید