انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

به همت انجمن حامی و با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها ، نخستین دوره آموزشی “نقش مطبوعات در توسعه سیاسی ـ اجتماعی”، ویژه بانوان خبرنگار افغانستان از تاریخ 5 الی 8 بهمن ماه در محل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار گردید.
در این دوره آموزشی، مباحثی در زمینه ی توانمندسازی زنان در حوزه سواد رسانه ای، گزارش نویسی، اینفوگرافیک و روزنامه و روزنامه نگاری توسط اساتید برجسته ی روزنامه نگاری به خبرنگاران تدریس شد.
این خبرنگاران که تعدادی از زنان فعال حوزه ی رسانه ای افغانستان هستند، در طی این دوره، ضمن شرکت در کلاس های آموزشی،  از خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، مجله ی زنان امروز، روزنامه ی شرق ،  برج میلاد تهران و مرکز آموزش پایه ی حامی واقع در منطقه ی کن نیز بازدید کردند. این افراد همچنین با خانم دکتر ابتکار، معاون امور محیط زیست ریاست جمهوری، خانم مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ی ریاست جمهوری، خانم افخم سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه  ملاقات و گفتگو کردند. در روز پایانی این دوره نیز ، این خبرنگاران فعال افغانستان پس از بازدید از سازمان صدا و سیما، با خانم دکتر اعتمادسعید، مدیر رادیو سلامت دیدار داشتند. گزارش کلاس های آموزشی و بازدیدها و ملاقات های انجام شده به طور تفصیلی متعاقبا در سایت قرار خواهد گرفت.
DSC00026DSC00020DSC000122IMAGE635580408843410801 IMAGE635579571027415436

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید