انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز آموزش پایه حامی در غرب تهران در نیم فصل آخر فعالیت های آموزش رسمی خود ، اقدام به برگزاری برنامه های متنوع آموزشی، تفریحی و سلامتی برای 168 دانش آموز دختر و پسر افغانستانی این مرکز نموده است.

برگزاری جلسات مشاوره برای آموزگاران و اجرای طرح هایی مانند «تشویق و جریمه» دانش آموزان با استفاده از مصداق چراغ راهنمایی و رانندگی ( سبز : تشویق ، زرد : اخطار ، قرمز : خطا ) با هدف درونی کردن مقررات آموزشی و اجتماعی مربوط به قوانین مدرسه و افزایش مشارکت دانش آموزان از جمله این طرح ها بوده است.

کنترل ادواری سلامت عمومی کودکان تحت پوشش و با بهره گیری از خدمات ارزنده پزشکان داوطلب حامی از جدی ترین برنامه های مرکز آموزشی غرب حامی بود.

medical checkup - resize

medical - jannat abad - resize

همچنین در راستای بهبود سلامت تغذیه دانش آموزان، طی دو ماه اخیر وعده های سالم صبحانه و نهار به مناسب توزیع گشته است.

Janat Abad - Tozi Ghaza va Shirini - resize

Janat Abad - Tozi Ghaza va Shirini - 2 resize

این مرکز همچنین مفتخر است در راستای امدادرسانی به دانش آموزان افغانستانی تحت پوشش خود که اغلب از بضاعت مالی اندکی برخوردار هستند، با جذب کمک های خیرین داوطلب اقدام به تهیه و توزیع وسایل مورد نیاز دانش آموزان به منظور افزایش بهره وری آموزشی آنها نموده است.

به گزارش انجمن حامی، با همکاری مرکز خدمات اجتماعی شهرداری و سرای محله جنت آباد جنوبی، جشن پایان سال با برنامه های بسیار شاد، با هدف تقویت روحیه و آماده سازی کودکان برای شرکت در امتحانات پایان سال در روز شنبه هشتم  خرداد 95 برگزار گردید.

Jashn - Jannat abad - resize

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید