انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن


مرکز جامع خدمات اجتماعی حامی مشهد از سال گذشته به کارگاه خیاطی تجهیز شد. این کارگاه که به منظور توانمندسازی بانوان مهاجر و پناهنده در مهرماه سال 97 آغاز بکار کرده، توانسته است محلی برای آموزش و انجام فعالیت های معیشتی برای زنان پناهنده مقیم این استان باشد. تولیدات و دست سازه های بانوان پناهنده در طول این مدت کوتاه با استقبال بسیاری روبرو گردیده است که از جمله آنها میتوان به تهیه سفارشاتی نظیر لباس های فرم، مانتو و شلوار، مقنعه و ساک های دستی و همچنین حضور دستاوردهای کارگاه در نمایشگاه های ملی در مشهد و تهران اشاره نمود.

باتوجه به تجربیات سفارشات پیشین تهیه ساک دستی برای همایش های ملی و بین المللی برای نهادها و ارگان های دولتی، بانوان پناهنده حامی مشهد این بار نیز اقدام به تولید بیش از 1000 ساک های دستی تبلیغاتی برای موسسه روزنامه شهرآرا نمودند. این کار گروهی مرهون تلاش جمعی دوهفته ای بانوان پناهنده حامی مشهد بود و نشانگر آن بود که باتکیه بر توانمندی ها و اعتماد به نفس، می توان حضور و مشارکت این زنان را در جامعه افزایش داد. گفتنی است که ساک های دستی آماده شده برای مراسم سالگرد تاسیس روزنامه شهرآرا مورد استفاده قرار گرفت.

در این فعالیت بیش از 1000 عدد ساک دستی توسط بانوان حامی تولید گردید

کارگاه خیاطی حامی مشهد، پذیرای سفارشات تولیدی برای نهادها و ارگان ها و موسسات در کوتاه ترین زمان می باشد. جهت اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی انجمن حامی با شماره 88912785 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید