انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

آموزش كودكان به عنوان يك حق طبيعي و بنيادين، برخي اوقات به دلايلي همچون ضعف نظام آموزشی، فقر خانواده، فقدان زير ساخت هاي فيزيكي و تجهيزات آموزشي مناسب، دوري راه خانه و مدرسه، امنيت اجتماعي و فرهنگي، فقدان يا ضعف سيستم هاي نظارت، ناكافي بودن قوانين و مقررات حمايت كننده و … ناديده انگاشته شده و مي شود.

بسيارند كودكاني كه در زمان كودكي امكان دسترسي به آموزش را نيافته و در مسير زمان امكان جبران اين زمان از دست رفته را نيز نيافته اند و از این رو در چاله هاي فقر مضاعف فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي افتاده اند.

انجمن حامي (حمايت از زنان وكودكان پناهنده) با ملاحظه وضعيت نگران كننده دانش آموزان مناطق روستايي و استان هاي محروم كشور كه در چنبره فقر همه جانبه قرار گرفته و از مسير عدالت آموزشي فرسنگ ها فاصله دارند با همیاری علاقه مندان به حوزه آموزش كودكان از بخش هاي عمومي كشور تا بخش خصوصي متعهد و مسئوليت پذير تا مردماني از جنس محبت و عشق به انسانيت در سالهاي اخير براي برداشتن موانع دسترسي به عدالت آموزشي براي تمام كودكان ساكن در محدوه سرزميني ايران عزيز به پا خواسته است تا با همت عالي مردم سرزمين مان فاصله هاي فقر و بي عدالتي را كم كند و پله هاي توسعه انساني را با گام هاي محكم تر و موثرتر طي نمائيم.

نظر به بالا بودن سطح محرومیت در نواحی مرزی، مناطق روستایی و عشایری کشور و در پی نیاز سنجی های انجام شده، انجمن حامی در سال تحصیلی 96-1395 با هدف حمایت آموزشی و ایجاد انگیزه به تحصیل در دانش آموزان بی بضاعت ساکن در نواحی مذبور ضمن تاکید بر ضرورت تقویت عدالت آموزشی برای دانش آموزان روستایی با حمایت خیرین، اقدام به تهیه و توزیع 5600 بسته نوشت افزار در روستاهای استان های تهران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، ایلام و خراسان شمالی نمود.

در این طرح که با همت خيرين و توليد كنندگان داخلي لوازم التحرير در ايران همراه بود بسته های موردنظر ویژه دو مقطع دبستان و راهنمايي تهیه شد که محتویات آن عبارت بودند: 1 جلد دفتر 50 برگ، 2 جلد دفتر 60 برگ، 2 جلد دفتر 80 برگ، 1 جلد دفتر 100 برگ، 1 جلد دفتر نقاشی، 1 جلد دفتر يادداشت، 1بسته مداد رنگي، 6 عدد مداد مشكي، 3 عدد مداد قرمز، پاكن، تراش و خط كش و در بسته هاي ویژه مقطع راهنمايي به جاي مداد سياه، قرمز و تراش و پاكن، خودكار و ست خط .كش، نقاله و گونيا قرار داده شده بود

بدیهی است این افتخار مرهون حمایت حامیانی است که همواره برای برداشتن قدم های انسان دوستانه، پیشی می گیرند. امیدواریم امسال نیز با حمایت بیش از پیش شما مهربانان بتوانیم گامی چند در جهت شروع مهری پر مهر برداریم. حامی کمکهای نقدی و غیرنقدی شما خیرین بزرگوار را .برای تهیه لوازم التحریر مناطق محروم در سال آموزشی ۱۳۹۷-۹۸ پذیرا میباشد

photo_2016-08-22_09-40-18

(شماره حساب ۰۱۰۶۶۳۲۶۲۸۰۰۰

شماره کارت ۷۷۲۷-۹۹۵۱-۹۹۱۱-۶۰۳۷

 بانک ملی- انجمن حمایت از زنان و کودکان )

جهت اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت ارسال کمک های غیرنقدی با شماره دفتر مرکزی انجمن ٨٨٩١٢٧٨٥ تماس بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید