انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

دومین مسابقه افغانستان شناسی که با هدف آشنایی و آگاهی بیشتر جوانان مهاجر افغانستانی با فرهنگ ، تمدن و جغرافیا کشورشان، در مرکز رفاهی تفریحی مازندران در روز های 4و 5 مهرماه 92 در مشهد برگزار گردید.

در این مراسم که جمعی از مسئولین اعم از نماینده دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد رائو، سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در ایران محمد امین صدیق ،معاون سیاسی استانداری  خراسان رضوی و کلیه مراکز  نهادهای بین الملل که در زمینه مهاجرین فعالیت دارند حضور داشتند.

در ابتدای مراسم کلیه مسئولین و مهمانان از نمایشگاه توانمندی جوانان افغانستان که در حاشیه این مراسم برپا شده بود دیدن نمودند نکته قابل توجه که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان و مسئولین قرار گرفت غرفه “زنان و کودکان ” بود که از طرف گروهی از تسهیلگران حامی برای پیشگیری از خشونت خانگی به نام” همیاران خانواده” برپا شده بود .این گروه توانسته بودند با ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی شناسایی شده و همچنین تلاش های بی وفقه خودشان کارگاههای آموزشی بسیار مفیدی برای گروههای مختلف مهاجرین برگزار نمایند. در پایان برنامه مشاور استاندار و مدیر کل اداره اتباع و مهاجرین خراسان رضوی، عجمی از فعالیت های تسهیلگران حامی تشکر کردند و برای آنها پیشرفت روزافزون خواستار شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید