انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مراکز خدمات جامع اجتماعی انجمن حامی٬ به بهانه ی روز جهانی و هفته کودک٬ به برگزاری جشن برای کودکان مهاجر و پناهنده و دانش آموزان مراکز آموزشی پرداختند. همچنین مقارن شدن این جشن با آغاز سال تحصیلی مراکز آموزشی انجمن حامی نیز سبب شد تا کودکان مهاجر و پناهنده٬ سال تحصیلی را با نشاط و شادی دوچندان آغاز نمایند.

در این میان جشن هفته کودک ویژه کودکان و نوجوانان مهاجر افغانستانی سمنان و همچنین بازگشایی همزمان پیش دبستانی وجشن سال تحصیلی جدید ویژه اتباع و کودکان آسیب پذیر توسط جمعیت هلال احمر استان سمنان و با همکاری دفتر حامی واداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

photo_2018-10-16_12-43-03

این نشست با حضور مسئولین محترم استان سمنان همراه بود که از این میان میتوان به حضور جناب آقای دکتر شکر اللهی مدیر کل هلال احمر استان سمنان٬ جناب آقای ناظری پور از اداره اتباع و مهاجرین خارجی٬ جناب آقای جمال مدیر کل کانون پرورش فکری و جناب آقای زرگر معاون ورزش جوانان هلال احمر استان و مربی مدرسه فوتبال انجمن حامی در استان اشاره نمود.

این جشن که در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید٬ با برنامه های جذاب و دیدنی مانند؛ اجرای موسیقی زنده محلی افغانستانی٬ اجرای سرود٬ نمایش٬ دکلمه وشعر توسط دانش آموزان مرکز حامی و مهاجرین مهمانشهر استان سمنان همراه بود و ساعت های مفرحی و را برای دانش آموزان و میهمانان رقم زد.

همچنین برگزاری مسابقه و اهدای جوایز و پذیرایی از دانش آموزان و مهمانان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. در ادامه تصاویری از این جشن را مشاهده می کنید.

photo_2018-10-16_12-43-12

photo_2018-10-16_12-42-38

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید