انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در دفتر مشهد رائو به همراه نیک پرور مسئول اجرایی کمیساریا و صابریان دستیار بخش برنامه ریزی سازمان در روز چهارشنبه  27/6/92 از مرکز آموزش حامی مشهد بازدید به عمل آوردند .

این بازدید در حالی صورت می گرفت که ثبت نام سال تحصیلی جدید در حال انجام بود و جمعیت زیادی از دانش آموزان و متقاضیان در مدرسه حضور داشتند که این امر مورد توجه آقای رائو قرار گرفت و در همین راستا مشکلات مهاجرین افغان در حوزه آموزش نیز مطرح گردید.

در ابتدا رائو سوالاتی درباره نحوه پذیرش مهاجرین، نوع و چگونگی ارائه خدمات، تعداد دانش آموزان، فعالیت های انجام شده برای مهاجرین از طرف این انجمن پرسش و پاسخ شد و مشکلات مطرح شده از طرف انجمن حامی شامل نداشتن فضای کافی، کمبود بودجه و فضای لازم آموزشی جهت برگزاری کلاس های نهضت برای مادران و زنان سرپرست خانوار، نبود امکانات لازم جهت کارگاه خیاطی و کمبود تجهیزات آموزشی عنوان گردید.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد پس از تشریح فعالیت های صورت گرفته توسط انجمن حامی به مهاجرین، خدمات ارائه شده تاکنون را قابل تقدیر دانست و در راستای حل مشکلات مطرح شده قول مساعدت های لازم را برای سال تحصیلی جدید دادند و همچنین از پروژه های پیشنهادی ما برای تجهیز بیشتر کارگاه تولیدی خیاطی  و نیز آموزش کودکان کار و خانواده های آنها در شیفت سوم مرکز آموزشی استقبال به عمل آوردند.

در پایان رائو از فعالیت های ساخت و ساز برای گسترش مجموعه برای پذیرش دانش آموزان و همچنین دوخت یونیفرم های مدرسه که امسال توسط مادران مدرسه صورت گرفت هم بازدید نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید