انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرکز آموزش پایه حامی در تهران (جنت‌آباد) فعالیت خود را هم‌زمان با روز دانش‌آموز آغاز کرد،به این منظور جشنی با همکاری اداره بهزیستی در فرهنگسرای طلوع نور برگزphoto_2017-12-31_10-57-40ار شد.

در کنار فعالیت‌های آموزشی بخش فرهنگی در مدرسه به صورت جدی پیگیری می‌شود. برگزاری جشن تولد گروهی با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح با همکاری آموزگاران محترم، انتخاب شورای دانش آموزی به منظور افزایش و تقویت فعالیت‌های مشارکتی برای دانش‌آموزان، تقویت احساس مسئولیت در آن‌ها، تلاش برای تعریف قوانین هر چند جزئی و تعیین نحوه رعایت آن توسط دانش‌آموزان، گرامی‌داشت روز جهانی ورزش و شرکت در مسابقه فوتبال با هدف آشنایی بچه‌ها با نقش مهم و تاثیرگذار ورزش در سلامتی جسم و جان، ایجاد تجربه‌ای شاد و پر نشاط و تقویت روحیه ورزشکاری در دانش‌آموزان، بزرگداشت روز جهانی کتاب و کتابخوانی و عضویت دانش‌آموزان در کتابخانه مرکز آموزش حامی(پرتو)، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مثل دوره ملیله کاغذ و معرق برای بچه‌ها توسط اساتید آموزش‌دیده، شرکت در جشنواره مجسمه‌سازی در خانه هنرمندان و جشن قرآن برای دانش‌آموزان پایه اول و کلا‌های آموزشی کامپیوتر برای پایه سوم و چهارم از جمله فعالیت‌های فرهنگی مرکز حامی در سه ماهه اول سال تحصیلی بود.

              photo_2017-12-31_10-56-57photo_2017-12-31_11-05-48photo_2017-12-31_10-57-32photo_2017-12-31_10-57-17

همچنین کارگاه‌های روانشناسی با موضوع کنترل خشم و مهارت‌های فرزندپروری به صورت مستمر هفته‌ای یک‌بار و همچنین در آبان ماه کارگاه خشونت برای والدین برگزار شد. همچنین کلاس‌های مهارت‌های زندگی برای بچه‌ها آغاز به کار کرد. در این دوره با تشکیل کارگاه‌های گروهی خودمراقبتی جنسی به کودکان آموزش داده و بیماری‌های واگیردار و ایدز برای آن‌ها تشریح شد.

در آستانه روز آمادگی در برابر زلزله مرکز جنت‌آباد آموزش و آماده‌سازی را در مدرسه با بچه‌ها تمرین کرد.

در آذر ماه از طرف خانه سلامت منطقه، دانش‌آموزان چکاب کامل شدند. اندازه‌گیری قد و وزن دانش‌آموزان، بینایی سنجی، معاینات بهداشتی پدیکلوز، ارجاع بعضی از دانش‌آموزان جهت معاینات تخصصی‌تر به مرکز سلامت و .. از جمله فعالیت‌های صورت گرفته بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید