انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

آموزش کودکان به عنوان یک حق طبیعی و بنیادین

گاهی به دلایلی همچون ضعف نظام آموزشی، فقر خانواده، فقدان زیر ساخت های فیزیکی و تجهیزات آموزشی مناسب، دوری راه خانه و مدرسه، امنیت اجتماعی و فرهنگی، فقدان یا ضعف سیستم های نظارت، ناکافی بودن قوانین و مقررات حمایت کننده و … نادیده انگاشته شده و می شود.بسیارند کودکانی که در زمان کودکی امکان دسترسی به آموزش را نیافته و در مسیر زمان امکان جبران این زمان از دست رفته را نیز نیافته اند و از این رو در چاله های فقر مضاعف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی افتاده اند.

 

با مهر تا مهر

دسترسی به عدالت آموزشی برای تمام کودکان

با ملاحظه وضعیت نگران کننده دانش آموزان مناطق روستایی و استان های محروم کشور که در چنبره فقر همه جانبه قرار گرفته و از مسیر عدالت آموزشی فرسنگ ها فاصله دارند با همیاری علاقه مندان به حوزه آموزش کودکان از بخش های عمومی کشور تا بخش خصوصی متعهد و مسئولیت پذیر تا مردمانی از جنس محبت و عشق به انسانیت در سالهای اخیر برای برداشتن موانع دسترسی به عدالت آموزشی برای تمام کودکان ساکن در محدوه سرزمینی ایران عزیز به پا خواسته است تا با همت عالی مردم سرزمین مان فاصله های فقر و بی عدالتی را کم کند و پله های توسعه انسانی را با گام های محکم تر و موثرتر طی نمائیم.

 

با مهر تا مهر

اقدام به تهیه و توزیع کوله پشتی

نظر به بالا بودن سطح محرومیت در نواحی مرزی و دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا و در پی نیاز سنجی های انجام شده، در سال تحصیلی 1400-1399 با هدف حمایت آموزشی و ایجاد انگیزه به تحصیل در دانش آموزان بی بضاعت ساکن در نواحی مذبور برای دانش آموزان روستایی اقدام به تهیه و توزیع کوله پشتی با لوازم التحریر به همراه بسته های ماسک نمود.

 

 

 

 

 

حامیان حامی

بدیهی است این افتخار مرهون حمایت حامیانی است که همواره برای برداشتن قدم های انسان دوستانه، پیشی می گیرند. امیدواریم امسال نیز با حمایت بیش از پیش شما مهربانان بتوانیم گامی چند در جهت شروع مهری پر مهر برداریم. حامی کمکهای نقدی و غیرنقدی شما خیرین بزرگوار را برای تهیه لوازم التحریر مناطق محروم در سال آموزشی 1401-1400پذیرا میباشد.

 

 

شماره کارت:
6037991199517727

 

شماره حساب:
0106632628000

 

به نام انجمن حامی حمایت از زنان و کودکان پناهنده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید