انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

پنجشنبه های دوم و چهارم هر ماه روزهای زیبا و پرخاطره ای برای دفتر حامی تهران بوده و هست. کانون ادبیاتی شرق موسسه فرهنگی هنری تسنیم٬ با همکاری انجمن حامی در این روزها کارگاههای داستان نویسی و نقد داستان را برگزار میکند و استقبال علاقمندان شوق ادامه ی این فعالیت فرهنگی را دوچندان می نماید.

کانون ادبیاتی شرق هر هفته را به خواندن یکی از کتابهای مهاجران و پناهندگان افغانستانی در ایران اختصاص میدهد و با دعوت از اساتید به نام ادبیات مهاجران و پناهندگان٬ اثرها را نقد و بررسی می نماید.

از جمله میهمانان و اساتید شرکت کننده در این نشست ها میتوان به محمد سرور رجایی٬ مهرانگیز رجایی و علی الله سلیمی٬ فروه موسوی٬ کریم دهقان٬ مهرانگیز اشراقی و … اشاره نمود که با حمایت هایشان چراغ این محفل را روشن نگه داشته اند و فعالیت های فرهنگی مهاجران و پناهندگان مقیم ایران را مشتاقانه دنبال می کنند.

شایان ذکر است که انجمن حامی با همکاری کانون ادبیاتی شرق در نظر دارد تا هفتمین دوره جشنواره داستان «هزار و یک شب» را ویژه نویسندگان افغانستانی را برگزار کند که جزییات آن در سایت انجمن حامی قرار خواهد گرفت. همچنین میتوانید به وبلاک کانون ادبیاتی شرق به نشانی  www.tasnim-publishing.blogsky.com نیز مراجعه نمایید.

چنانچه شما نیز به حوزه ادبیات مهاجران و پناهندگان علاقه مندید٬ این دورهمی های داستان خوانی را از دست ندهید!

photo_2018-10-19_00-40-17

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید