انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مرحله دوم طرح “پیش گیری از خشونت خانگی در جامعه پناهندگان افغان” که از خرداد سال جاری و بطور همزمان در تهران و مشهد آغاز بکار کرده بوده کارگاههای آموزشی خود را پشت سر گذاشت. این طرح در ادامه اجرای موفقیت آمیز مرحله اول در پاییز وزمستان گذشته و با هدف گسترش مهارت های تسهیگران و متناسب با نیازسنجی های صورت گرفته طرح ریزی شده است.

شرکت کنندگان در این دوره که غالبا تسهیلگران محلی آموزش دیده در دوره اول طرح میباشند در طول 1 ماه در کارگاهای آموزشی با موضوعات متفاوت اعم از مهارت های تسهیلگری پیشرفته وبرنامه ریزی استراتژیک، آموزش راهکارهای قانونی تحکیم و تقویت بنیان خانواده در قوانین، آموزش مهارت های زندگی و مهارت های ارتباط بدون خشم شرکت کردند.

تسهیلگران پس از طی دوره های آموزشی و مجهز به مهارت های جدید و تجارب حاصل از دوره گذشته برای اجرای عملی آموخته ها و آگاهی رسانی به جامعه پناهندگان افغان مقیم ایران وارد جامعه خود شدند.

این طرح که از خرداد سال جاری توسط انجمن حامی و با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و زیر نظر اداره اتباع و مهاجرین خارجی  در تهران و مشهد درحال اجراست تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید