انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

انجمن حامی در حوزه های مختلف آموزش٬ ترویج٬ خدمات و ظرفیت سازی اجتماعی٬ حمایت و امداد رسانی٬ و حوزه بین الملل در حال انجام فعالیت می باشد. مراکز خدمات اجتماعی در سه استان سمنان٬ قم و مشهد ماحصل تلاش حامی در حوزه خدمات و ظرفیت سازی اجتماعی می باشد. این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی چون مشاوره٬ مددکاری اجتماعی و … به برگزاری کارگاههای آموزشی نیز می پردازد.

مرکز خدمات جامع حامی استان سمنان در بهار و تابستان سال ۱۳۹۷مانند سال های قبل٬ میزبان برگزاری کلاسها و کارگاه های آموزشی در شهرهای سمنان٬ گرمسار٬ سرخه٬ مهدیشهر در بوده واین کلاس ها و کارگاههای آموزشی با استقبال حداکثری خانواده های مهاجرین رو به رو شده است.

عناوین برخی از کارگاههای برگزار شده در حامی سمنان عبارتند از: دوره های حقوقی ویژه دانشجویان و خانواده های اتباع با موضوعاتی چون حقوق خانواده و حقوق شهروندی٬ دوره های روانشناختی با محوریت برقراری ارتباط موثر و پیشگیری از خشونت خانگی٬ دوره های آموزش آسیب ها و تهدید های فضای مجازی و دوره سلامت با عناوینی چون عادت های غذایی و تغذیه سالم.

همچنین مدرسه فوتبال حامی در روزهای گرم تابستانی٬ یکی از محبوب ترین برنامه های مرکز حامی سمنان برای نوجوانان پناهنده و اتباع می باشد که به همت جمعیت هلال احمر و دفتر امور اتباع استان سمنان برگزار گردید و آقای حسین زرگر٬ داور لیگ برتر کشور مربی گری این کلاسها را برعهده داشتند.

در گزارش تصویری زیر٬ بخشی از فعالیت های برگزار شده در مرکز حامی استان سمنان را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده تصاویر بیشتر میتوانید صفحه اینستاگرام حامی را دنبال کنید

photo_2018-08-15_12-47-34

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید