انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن


مدرسه تابستانی مرکز خدمات جامع اجتماعی حامی در قم از تیرماه آغاز بکار کرد. این مرکز که در طول سال فعالیت هایی همچون خدمات مشاوره ای فردی و گروهی، مشاوره های حقوقی، آموزشهای فوق برنامه برای دانش آموزان، توانمندسازی بانوان و… را با هدف خدمت رسانی به جامعه پناهندگان مهاجر در این استان ارائه می نماید، اکنون با برنامه های متنوعی برای کودکان، نوجوانان و زنان پناهنده، میزبان آنان در روزهای گرم تابستان است. از جمله برنامه های مدرسه تابستانی می توان به برگزاری کلاس تفکر و خلاقیت، کلاس آموزش نقاشی و کلاس آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان پناهنده اشاره نمود.

علاوه بر این، برای زنان و بانوان نیز دوره های آموزشی مفیدی طراحی گردیده است که از جمله آن می توان به دوره های آشنایی با بیماری های زنان و راههای پیشگیری از آن ها، مشاوره های گروهی با محوریت موضوعاتی همچون مدیریت عاطفی روابط زوجین و … اشاره نمود. در این رهگذار، حامی قم برای جوانان پناهنده نیز برنامه های آموزش مهارتهای پیش از ازدواج و آشنایی با مسایل حقوقی دوران عقد و نامزدی و دوره های آموزش تدوین فیلم و مستندسازی را برگزار می نماید.

حامی قم در طول سالهای فعالیت خود در مرکز خدمات جامع اجتماعی و در میان جامعه محلی پناهندگان، محبوبیت بسیاری را در میان این گروه هدف بدست آورده است و همراهی جامعه پناهندگان با این مرکز، از سرمایه های اجتماعی انجمن حامی می باشد و خرسندیم که در طول این سال ها توانسته ایم با ارائه خدمات مورد نیاز به پناهندگان شهر قم و محله های اطراف آن، اعتماد مخاطبان خود را بدست آوریم.

اگر شما نیز پناهنده و ساکن شهر قم هستید، این برنامه ها را از دست ندهید و جهت شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 37740255-025 تماس حاصل نمایید. به امید دیدار

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید