انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

در قرن 21 با وجودافزایش منابع اطلاعاتی و رشد روز افزون آگاهی مردم جهان از حقوق خود و به تبع آن افزایش سطح تحصیلات و آگاهی زنان و آموزش هر چه ییشتر کودکان، همواره کودکان و زنان نسبت به مردان بی دفاع تر بوده اند و خشونت ها و افراطی گری ها در جای جای این کره خاکی، قربانیان بیشتری از این گروه می گیرد.

این بار نیز دختران دانش آموز نیجریایی قربانی این خشونت ها شدند. آنها که بیش از یک ماه است توسط گروه اسلامگرای بوکوحرام ربوده شده اند، تنها جرمشان این بود که در مدرسه بودند و درس می خواندند.

مادران این 232 دختر، که  نمی دانند دخترانشان سر خود را کجا بر بالین می گذارند، هر روز را به امید دیدار دخترشان شب می کنند و هنوز هیچ خبری از آنها ندارند.

نباید به راحتی  از کنار این موضوع گذشت که به همان میزانی که خشونت ها بیشتر می شود رشد اجتماعی افراد و دسترسی آنها به فضای مجازی، فضایی که در آن افراد به صورت خودجوش به تبادل نظر و اشتراک عقاید خود می پردازند، نیز بیشتر می شود و در همین راستا کمپین هایی برای اعلام نظر و یا حمایت افراد جامعه از مسایل مختلف ایجاد می شود که نقش زیادی در پیشبرد موضوعات و یا حل مسایل دارند.

انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده(حامی) نیز در حمایت از این کمپین عکس هایی را در سایت خود و همچنین صفحه فیس بوک انجمن منتشر می کند تا صدایی کوچک باشد برای مظلومیت دختران بی گناهی که در چنگال جهل و ظلمی غیر قابل توجیه گرفتار شده اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید