انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مراسم جشن بازگشایی در مرکز آموزشی مشهد با حضور دانش آموزان اول تا ششم ، اولیاء دانش آموزان، معلمان و خبرگزاری درتاریخ 3 مهرماه 95 در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گردید. دانش آموزان مرکز آموزشی انجمن حامی در مشهد در سال جدید اغلب کودکانی هستند که به دلایلی از جمله کبر سن، کارت اقامت شهرستان  های دیگر، تکمیل ظرفیت مدارس دولتی و یا عدم شرکت در طرح ثبت نام کارت تحصیلی در دفاتر کفالت امکان ورود به مدارس دولتی را نداشته اند.

13950703000946_photol

به گزارش انجمن حامی، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید همراه با پخش سرود ملی ایران و افغانستان، دکلمه و مسابقه و ….همراه بود و در پایان مراسم دانش آموزان با معلمانشان به کلاس درس رفتند تا سال تحصیلی جدید را در پناه  قرآن آغاز نمایند. تعداد دانش آموزان امسال در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مجموع 229 نفر است که به تفکیک در نوبت دختران 101 دانش آموز و نوبت پسران 128 دانش آموزان در پایه های اول تا ششم ثبت نام شده اند. گفتنی است، با شروع سال تحصیلی جدید  از زنان سواد آموز در پایه های مقدماتی، تکمیلی و پایانی ثبت نام صورت می گیرد.

hami - madrese - panahande

hami - madrese - afghan students

گفتنی است در روزم دوم آغاز به کار مرکز آموزش پایه انجمن حامی در مشهد کتاب های درسی پایه های اول تا ششم ابتدایی میان کلیه دانش آموزان دختر و پسر این مرکز به صورت رایگان توزیع گردید.

photo_2016-09-28_18-22-42

photo_2016-09-28_18-23-01

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید