انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مراسم بازگشایی مرکز آموزش پایه حامی در سمنان همزمان با اولین روز آغاز سال تحصیلی 95 – 96  در روز 3 مهر ماه در مرکز آموزشی حامی سمنان در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برگزار گردید. این جشن با حضور دانش آموزان اول تا ششم ، اولیاء دانش آموزان و معلمان و با برنامه های متنوعی از جمله پخش سرود ملی، پذیرایی با شکلات و شیرینی از دانش آموزان، اهدای بسته های لوازم التحریر به کلیه دانش آموزان دختر و پسر همراه بود.

 

madrese-semnan-logo-6

توزیع لوازم التحریر به دانش آموزان - سمنان

madrese-semnan-logo-4

به گزارش انجمن حامی، برای کودکان پیش دبستانی و پایه اول در این مرکز جشن ویژه ای همراه با اهدای گل به این کودکان و آشنایی با محیط مدرسه برگزار شد، تا این کودکان با حضور در کلاس هایی که از قبل تزیین شده بود با نشاط و شادی هرچه بیشتر دوران تحصیلی خود را آغاز کنند.

گفتنی است،دانش آموزان مرکز آموزشی انجمن حامی در سمنان در سال جدید اغلب کودکانی هستند که به دلایلی از جمله کبر سن، کارت اقامت شهرستان  های دیگر، تکمیل ظرفیت مدارس دولتی و یا عدم شرکت در طرح ثبت نام کارت تحصیلی در دفاتر کفالت امکان ورود به مدارس دولتی را نداشته اند.

madrese-semnan-logo-5

در پایان این جشن 165 دانش آموز این مرکز با عبور از زیر قرآن به  همراه معلمان خود به کلاس های درس رفتند تا سال تحصیلی جدید را با نشاط و در پناه قرآن آغاز کنند.

madrese-semnan-logo-2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید