انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

مراسم جایزه دوسالانه مرحوم دکتر قهاری مانند سال‌های گذشته در تاریخ 29 دی ماه برگزار گردید. مراسم امسال با فضای حمایت و تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی همراه بود و جایزه دو سالانه به تعدادی از تشکل‌های فعال منتخب در این حوزه رسید.

انجمن حامی نیز به عنوان یکی از سازمان‌های غیردولتی فعال در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب پذیر به ویژه زنان و کودکان پناهنده و مهاجر افغانستانی، از سوی هیأت داوران به همراه تعداد دیگری از سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی برای دریافت این جایزه انتخاب گردید.

این مراسم که با پنل سخنرانی اساتید فعال در حوزه فرهنگ و اجتماع آغاز گردید، شنوای پیام‌ها، دردل‌ها و تجربه‌های فعالان کوشا در حوزه کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های زنان، اعتیاد، ایدز، زنان خودسرپرست، کودکان بازمانده از تحصیل و ….. بود.

بدیهی است برگزاری چنین مراسم‌هایی باعث دلگرمی و هم‌افزایی امید سازمان‌های غیردولتی برای ادامه فعالیت‌های خود در مسیرهای پرتلاطم کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد. انجمن حامی نیز از خیریه امداد دارویی مدد و انجمن مفاخر معماری ایران برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌نماید.

درباره دکتر سید جواد قهاری :

دکتر سید جواد قهاری پزشک و ادیب در 22 آبان 1288 در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه دارالفنون به اتمام رسانید و در خرداد 1315 دانشنامه دکتری خود را در رشته طب از دانشگاه تهران دریافت نمود. در سال 1317 به ریاست بهداری رفسنجان، سیرجان، زنجان، یزد، ورامین و اراک منصوب گردید. از سال 1336 وی علاوه بر داشتن مسئولیت در مراکز درمانی استان یکم، به فعالیت ادبی و فرهنگی، از جمله تاسیس روزنامه اجتماعی تهران روی آورد. وی در ششم اسفند ماه 1350 در تهران درگذشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید