انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

کمپین جمع آوری کتاب« بچرخ تا بخوانیم »  برای کودکان و نوجوانان افغانستان اسفندماه ۹۷میهمان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی بود. این کمپین که از بهمن ماه ۹۷ آغاز به کار کرده است٬ در نظر دارد تا کتابهای جمع آوری شده را به دست صابر حسینی٬ فعال فرهنگی افغانستان برساند. صابر حسینی شهروند افغانستان است که سالهای زیادی با دوچرخه خود به مناطق محروم این کشور سفر می کند و برای کودکان و نوجوانان٬ کتاب می خواند و کتابها را به آنان هدیه می دهد و فعالیت او مورد تحسین نویسندگان جهان نیز واقع شده است. انجمن حامی در تلاش است تا بتواند با کمپین « بچرخ تا بخوانیم» در این جریان فرهنگی خلاقانه سهمی داشته باشد.

این کمپین در مراکز حامی تهران٬ سمنان٬ مشهد و قم آغاز به کار کرده است و زمستان ۹۷ نیز میزبان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بود. دانشجویان انجمن علمی دانشجویی مددکاری اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی با استقبال از ایده ی کمپین٬ تلاش نمودند تا در این کار خیر میان فرهنگی سهیم باشند.

باتشکر از تمامی همراهانی که ما را تا به اینجای کار حمایت نمودند و سپاس ویژه از دانشجویانی که هم مسیر ما شدند. در ادامه گزارش تصویری این رویداد را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید