انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

بازدید مدیر انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده از کانون اصلاح و تربیت اطفال کابل روز 23 مهر 95 صورت گرفت. در این بازدید که مسئولین رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان نیز حضور داشتند، مدیر کانون ضمن استقبال گرم از میهمانان ایرانی خود به ارائه گزارشی درباره وضعیت کلی کانون، تعداد مددجویان و نحوه ارائه خدمات و امکانات آموزشی در این مجموعه پرداختند . وی افزود: یکی از اقدامات اصلاحی و تربیتی در کانون اصلاح و تربیت کابل، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای است. ما تلاش میکنیم تا با ارائه آموزش های لازم به مددجویان در مدت نگهداری در کانون، زمینه اشتغال آنان را بعد از آزادی فراهم آوریم.

 آقای امینی اظهار امیدواری کرد: ما علاقمند هستیم از تجربیات کشور ایران استفاده نماییم و زمینه های افزایش همکاری میان دو کشور را برای تقویت ظرفیت نیروی انسانی و بازپروری اطفال در کانون اصلاح و تربیت کابل را فراهم آوریم.

photo_2016-10-26_10-15-24

مدیر عامل انجمن حامی پس از بازدید از قسمت های مختلف کانون و خوابگاه های دختران و پسران که محل نگهداری مددجویان بود، اظهار داشت: ما در انجمن اعتقاد داریم که با تلاش برای انتقال تجربیات میان مدیران و دست اندرکاران مراکز اصلاح و تربیت در ایران و افغانستان، زمینه های لازم جهت بازپروری کودکان را فراهم آوریم و بنده و همکارانم تلاش می کنیم تا این اقدامات اصلاحی و تربیتی برای این قشر از کودکان جامعه افغانستان میسر شود.

معاون رایزنی فرهنگی ایران در افغانستان نیز در ادامه، ضمن اشاره به اشتراکات دینی، زبانی و فرهنگی اظهار داشت: ما نیز آمادگی داریم تا برای رفع کاستی هایی که حقوق کودکان را نشانه رفته است از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و این همکاری می تواند شامل کمک های سخت افزاری یا نرم افزاری باشد و در هر دو صورت جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای این اقدام را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید