انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با محوریت اعتماد به نفس و عزت نفس، در نهم آذرماه سال جاری به همت انجمن حامی و باهمکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره اتباع و امور مهاجرین خارجی، در شهر گرمسار استان سمنان برگزار شد.

مدرس این کارگاه، جناب آقای پرویز عظیمی، اولین سخنران انگیزشی از کشور افغانستان بودند. ایشان پیش از این تجربه ی برگزاری سمینارها و کارگاههای تخصصی مهارتهای زندگی، مهندسی مجدد زندگی، فن بیان و زبان بدن و همچنین همکاری هایی با سمن های حامی کودکان کار و خیابان و اقشار آسیب پذیر را در کارنامه حرفه ای خود داشتند.

مهارت های زندگی پناهندگان

این کارگاه که مشخصا با محوریت آموزش موضوعات اعتماد به نفس و عزت نفس بود، با استقبال کم نظیر بیش از صد نفر از جامعه پناهندگان و مهاجران شهر گرمسار برگزار شد.

خانواده های شرکت کننده در این مراسم، در پایان پس از ابراز رضایت از کارگاه، علاقه‌مندی خود را برای برگزاری مجدد جلسات کارگاههای مهارتهای زندگی ابراز نمودند و به‌همراه مدرس کارگاه، عکس یادگاری گرفتند.

مهارت های زندگی پناهندگان

مرکز خدمات جامع اجتماعی حامی سمنان، در طول سالهای فعالیت خود مشاوره روانشناسی فردی و گروهی به جامعه هدف مهاجرین و پناهندگان شهرهای مختلف این استان و اتباع ساکن مهمانشهر مهاجرین ارائه داده است. همچنین تاکید مرکز حامی همواره بر توانمندسازی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و معیشتی و روانی بوده و می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید