انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

ˈفاطمه حسینیˈ در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس های خود به همت انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده (حامی) در حاشیه همایش بین المللی تقویت و حمایت از پناهندگان این مطلب را به خبرنگار ایرنا گفت.

وی با انتقاد از برخی رسانه ها گفت: متاسفانه برخی رسانه ها تنها به انعکاس اخبار جنگ در افغانستان می پردازند و از دیگر ابعاد زندگی در این کشور غافل هستند.

حسینی که در ایران متولد شده و در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران مشغول تحصیل در رشته عکاسی است، گفت: در افغانستان زندگی در جریان است، مردم روزها به سر کار می روند و دانش آموزان و دانشجویان روانه مدرسه و دانشگاه می شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: زنان در جامعه افغانستان حضور دارند و مشغول فعالیت ها اجتماعی هستند.

این دختر افغان در ادامه افزود: نسبت به مردم کشورم احساس وظیفه و مسوولیت دارم و برای نشان دادن چهر واقعی آن به جهان آماده فعالیت هستم.

وی در ادامه با اشاره به سفری که سال گذشته به افغانستان داشته گفت: نخستین عکسی در آن سفر از افغانستان گرفتم نشان از عظمت افغانستان داشت و برنده جوایز متعدد شد.

حسینی همچنین در خصوص دیگر پروژه های عکاسی خود گفت: در یکی از این پروژه ها می خواهم زندگی زنان و کودکان افغان پناهنده را به تصویر بکشم و به جهانیان نشان دهم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید