انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

در روزهای پایانی اسفندماه، مراسم جشن نوروز باستانی 96 و استقبال از بهار در مراکز آموزش پایه حامی در مشهد، سمنان، قم ، تهران – شورآباد و تهران – جنت آباد همراه با برنامه های متنوع و شاد، آموزش و آشنایی با سنت های نوروزی و سفره هفت سین، اهدای خوراکی، عیدی و هدایای متنوع برگزار گردید.

jashne norooz mashhad 96

این جشن ها که با همکاری دانش آموزان و آموزگاران جهت تزیین سفره هفت سین و محیط مدرسه، اجرای سرود و شعرخوانی، درست کردن درخت و بالن آرزوها و بسیاری فعالیت های جذاب دیگر که در هر یک از مراکز با ابتکار و ذوق همکاران انجمن حامی برگزار گردید، جهت آشنایی کامل دانش آموزان با تاریخ و رسوم کهن کشورهای ایران باستان از جمله ایران و افغانستان بود. 

Jashne norooz qom 96

Jashne Norooz - Jannat Abad 96

گفتنی است در حاشیه این مراسم ها جوایزی به دانش آموزان برتر نیمسال اول اهدا گردید. همچنین هدایای نفیس (شامل کفش، پیراهن، تیشرت، جوراب، مانتو، شال و غیره) و عیدی های شیرین که توسط خیرین محترم اهدا گردیده بود، میان دانش آموزان توزیع شد تا در آستانه جشن نوروز ، لبخند گرمی بر لبان دانش آموزان بنشیند و با دلی شاد به استقبال سال نو روند.

Jashne norooz shour abad 96

در مرکز سمنان مراسم بسیار شادی با حضور عمو نوروز برگزار گردید.

jashne norooz semnan 96

همچنین بسیاری از دانش آموزان فرصت یافتند تا با ارائه و فروش دست سازه های خود که در کلاس های مهارت آموزی انجمن حامی ساخته بودند، با انگیزه و شوق بیشتری در فعالیت های توانمندسازی برای سال جدید همراه شوند.

photo_2017-04-03_12-32-58

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید