انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده (حامی) در مراسمی به مناسبت هفته درختکاری جشنی با عنوان “درخت دوستی” در چهاردهم اسفند ماه با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و نویسندگان در مرکز آموزش پایه شورآباد برگزار می کند.

کودکان پناهنده و مهاجر افغان در جمع بازیگران، ورزشکاران و نویسندگان نهال دوستی خواهند کاشت. دانش آموزان انجمن حامی لحظات شادی را در کنار بازیگرانی چون علی مصفا، اشکان خطیبی، نگار جواهریان، جواد رضویان، مجید صالحی، هومن برق نورد، برزو ارجمند  و رضا عطاران خواهند داشت. سودابه سالم بنیان گذار موسیقی کودک در ایران، پروین علیخانی مترجم کتاب “رامونا”، محدثه گودرزنیا نویسنده “شاهزاده ای در مترو”، رضا امیرخانی نویسنده کتاب “سفرنامه افغانستان” و خرامان برنده جایزه لاک پشت بالدار طلایی نیز از مهمانان انجمن حامی خواهند بود که هریک نهالی به نام خود به نشانه دوستی در محل مرکز آموزش پایه شورآباد خواهند کاشت.

شایان ذکر است رضا عطاران درختچه دوستی خواهد کاشت و به دلیل نمایش چهره انسانی مطلوب از افغان های ساکن در ایران در آثار خود مورد تقدیر قرار می گیرد.

گروه موسیقی سنتی افغان و جشنواره غذای سنتی افغانستان نیز از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

امیدوار هستیم تا با مشارکت این چهره های هنری، سینمایی و تلوزیونی که از اعتبار بالایی نیز در میان جامعه و مردم ایران برخوردار هستند، گامی موثر در توسعه ارزش های انسانی، ترویج نوع دوستی و تقویت حمایت از پناهندگان در سرزمین و فرهنگ ما برداشته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید