انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

انجمن حامی در روز درختکاری، جشنی را به نام جشن “درخت دوستی” در مرکز آموزش پایه شورآباد برگزار کرد. در این جشن که با هدف گرامیداشت روز درختکاری و نیز فراهم نمودن روزی شاد برای کودکان این مرکز برگزار شده بود زهره صادقی رئیس هیئت مدیره انجمن به آفرین فردا، فهیمه موسوی و چهره های هنری نظیر رضا عطاران (بازیگر و کارگردان فیلم ها و سریال های طنز)، سودابه سالم (بنیان گذار موسیقی کودک در ایران)، فرشته صدر عرفایی (بازیگر فیلم های اجتماعی) و همچنین شخصیت هایی از موسسات بین المللی همچون دِلفین لُتریه (رییس پزشکان بدون مرز در ایران)، نماینده ای از کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و نیز نماینده ای از سازمان رلیف شرکت کرده بودند.

 

 

در این جشن زهره صادقی، رضا عطاران، سودابه سالم و فرشته صدر عرفایی در حیاط مدرسه نهال کاشتند. همچنین از رضا عطاران به دلیل نشان دادن چهره انسانی مطلوب از افغان های ساکن ایران در آثار خود تقدیر شد. سودابه سالم نیز آهنگی را به دانش آموزان مرکز انجمن حامی تقدیم کرد.

اعضای گروه تئاتر مفید از همان ابتدای جشن با کودکان مدرسه مشغول بازی شدند و با اجرای موسیقی زنده و قصه گویی، و بازی فضایی شاد و بانشاط را با کودکان در حیاط مدرسه به وجود آوردند.

علاوه بر این یک گروه موسیقی افغان برای کودکان آهنگ های شاد با سازهای سنتی افغانستان و لهجه افغانی برگزار کردند. غذاهای سنتی افغانستان نیز بخش دیگری از این جشن بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید