انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده . حامی
جستجو کردن

روز چهارشنبه 25 فرودین ماه 95، جناب آقای راغی سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد به همراه جناب آقای صمدی مسئول امور مهاجرین، از مرکز آموزش پایه حامی در مشهد بازدید داشتند . در این دیدار که به منظور معرفی انجمن صورت گرفت در ابتدا بر ضرورت نقش آموزش و سواد در توسعه و توانمند سازی جامعه و پیشگیری در مقابل آسیب های اجتماعی صحبت شد و همچنین با بیان اینکه انجمن حامی، با فراهم نمودن شرایط  مناسب برای زنان و کودکان بازمانده از تحصیل سعی در فراهم نمودن بستری برای رشد و توانمند سازی آنها نموده است و سپس در خصوص فعالیت های انجمن حامی در بخش های اجتماعی، فرهنگی و حمایتی توضیحاتی داده شد.

و همچنین اطلاعات مربوط به فراهم نمودن امکان دسترسي گروههاي آسيب پذير پناهنده افغان به خدمات اجتماعي مورد نياز ، از طریق راه اندازی مرکز جامع خدمات اجتماعی برای مهاجرین در مشهد ارائه گردید.

جناب آقای راغی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انجمن حامی و تحت پوشش قراردادن قشر وسیعی از مهاجرین فعالیت های انجمن را قابل تقدیر دانست و در ادامه از کلاس های درس دانش آموزان و زنان سواد آموز بازدید نمودند و دانش آموزان  نیز با خوشامدگویی و اهداءگل و همچنین اجرای سرود و دکلمه وطن از میهمانان خود استقبال نمودند.

1 3 4

1 دیدگاه دربارهٔ «بازدید سرکنسول افغانستان در مشهد از مرکز آموزش پایه حامی»

  1. بازتاب: گروه تلاشگران (شبکه یاری کودکان کار و خیابان) | بازدید سرکنسول افغانستان در مشهد از مرکز آموزش پایه حامی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید